google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
کریکت بازان افغان جام جهانی را با باخت آغاز نمودند
امروز تیم کریکت افغانستان در اولین بازی خود در جام جهانی کریکت در هند در برابر بنگله دیش باخت. در ابتدا تیم افغانستان بازی را آغاز کرد و ۱۵۶ دوش تمام بازیکنانش را از دست داد و هدف ۱۵۷ دوش را برای تیم مقابل تعیین کرد که تیم بنگله دیش با از دست دادن ۴ بازیکن خود به این هدف رسید و پیروز شد. جام جهانی کریکت از ۵ اکتوبر در شهر دارمشالا هند آغاز شده است. در این مسابقات علاوه بر افغانستان، استرالیا، بنگله دیش، انگلستان، هند، هالند، نیوزیلند، پاکستان، سریلانکا و افریقای جنوبی شرکت دارند. تیم دیگر کریکت افغانستان روز گذشته تیم الف کریکت پاکستان را شکست داد و به فاینا بازی های آسیایی در هانگژو چین راه یافت. اما در بازی نهایی امروز مقابل هند بخاطر بارش باران مسابقه بدون نتیجه به پایان رسید. دیروز حشمت الله شهیدی کاپیتان تیم افغانستان در نشست خبری گفت تیمش برای بازی مقابل بنگله دیش کاملا آماده است. وی افزود که این تیم برای قهرمانی در این مسابقات تلاش زیادی خواهد کرد.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





