google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
کریکت بازان افغان با شکست پاکستان راهی فاینل دربرابر هند شدند
تیم کریکت افغانستان روز جمعه با تفاوت چهار ویکت پاکستان را شکست داد و به مسابقه نهایی بازی های المپیک آسیایی در برابر هند راه یافت. در این مسابقه که در شهر هانگجوی چین برگزار شد، افغانستان با برنده شدن قرعه نخست توپ اندازی کرد و پاکستان را در ۱۸ آور در حالی که ۱۱۵ دوش انجام داده بود، بود حذف کرد. عمیر یوسف با ۲۴ دوش بالاترین دوش را برای پاکستان انجام داد. فرید احمد ملک از افغانستان سه ویکت گرفت در حالی که قیس احمد و ظاهر خان هر کدام دو ویکت به دست آوردند. افغانستان هدف ۱۱۶ دوش را با از دست دادن شش بازیکن اش در حالی که ۱۳ توپ باقی مانده بود، تکمیل کرد. نورعلی زدران از ۳۳ توپ ۳۹ دوش انجام داد. کپیتان گلبدین نایب از ۱۹ توپ ۲۶ دوش اضافه کرد. پیش از این افغانستان در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها سریلانکا را شکست داده بود. افغانستان فردا (شنبه) در فاینل به مصاف هند خواهد رفت.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





