google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
آنچلوتی: خوب نبودیم و من مقصرم
سرمربی ایتالیایی رئال مادرید مسئولیت شکست در دربی شهر مادرید را به عهده گرفت و از عملکرد ضعیف خط دفاعی تیمش انتقاد کرد. به گزارش انصار به نقل از مارکا، رئال مادرید نخستین شکستش را در فصل جاری رقابت های لالیگا تجربه کرد. رئال در حساس ترین بازی هفته ششم لالیگا به مصاف اتلتیکومادرید رفت که این بازی در نهایت با پیروزی سه بر یک شاگردان سیمئونه به پایان رسید. کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: متاسفانه مثل بازی های قبلی خوب آغاز نکردیم و عقب افتادیم. اتلتیکومادرید پس از آن که گول زودهنگامی را به ثمر رساند نمایش بهتری از خود نشان داد. می خواستیم نبض بازی را در میانه میدان به دست بگیریم. در دفاع متزلزل بودیم. تیم در نیمه نخست توازن و نظم لازم را نداشت. او ادامه داد: در سه گولی که دریافت کردیم خط دفاعی عملکرد خوبی را نشان نداد. فضا در قلب خط دفاعی وجود داشت و نتوانستیم توازن و استحکام لازم را داشته باشیم. سرمربی رئال مادرید درباره بازی دادن به کروس و مودریچ در ترکیب اصلی گفت: می خواستم که کنترول میانه میدان را در اختیار داشته باشیم. شوامنی در بازی قبلی حضوری فعال و در این بازی نیاز به استراحت داشت. آنچلوتی در پایان گفت: متاسفانه در این بازی حساس شکست خوردیم. می توانستیم بهتر از این ظاهر شویم. طبیعتا با این نتیجه می توان گفت که تیم عملکرد خوبی نداشته است. کمترین چیزی که می توانم انجام دهم این است که مسئولیت شکست را بر عهده بگیرم. این شکست می تواند فرصت خوبی برای ما باشد. رئال مادرید با این شکست ۱۵ امتیازی شد و در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت. این در حالی است که اتلتیکومادرید با ۱۰ امتیاز در رده ششم قرار گرفت. بارسلونا با ۱۶ امتیاز صدرنشین لالیگاست.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





