google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
زندانیان امریکایی از ایران روانه دوحه شدند
خبرگزاری رویترز اعلام کرد که در راستای توافق مبادله زندانیان میان تهران و واشنگتن، ۵ زندانی امریکایی حاضر در ایران، این کشور را به مقصد قطر ترک کردند. به گزارش خبرگزاری انصار به نقل از شبکه الجزیره، در راستای توافق جمهوری اسلامی ایران و امریکا برای مبادله زندانیان، چند زندانی امریکا راهی قطر شدند. خبرگزاری رویترز روز دوشنبه گزارش داد که ۵ زندانی امریکایی در ایران برای انتقال به قطر سوار هواپیمای قطری شدند. خبرگزاری رویترز ساعاتی پیش نیز از تحویل ۶ میلیارد دالر دارایی بلوکه شده ایران به بانک هایی در دوحه خبر داد. این در حالی است که وزارت خارجه کوریایی جنوبی امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که دولت این کشور در حال مشاوره نزدیک با کشورهای دخیل از جمله امریکا و ایران برای آزادسازی ۶ میلیارد دالر بلوکه شده تهران در سئول است. منابع خبری پیش تر به رویترز گفته بودند که به محض انتقال مبلغ مذکور به قطر که ماه ها به عنوان میانجی نقش آفرینی کرده است، پنج تبعه امریکایی زندانی در ایران، تهران را به مقصد دوحه ترک کرده و از آنجا راهی واشنگتن خواهند شد. همچنین در سوی مقابل، پنج زندانی ایرانی محبوس در امریکا نیز آزاد شده و به ایران باز خواهند گشت.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





