google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
18 کارمند افغان و خارجی ما از سوی طالبان بازداشت و به کابل منتقل شدهاند
دفتر یک موسسه بین المللی در افغانستان تایید کرد که شماری از کارکنان خارجی و افغان این نهاد از سوی نیروهای امنیتی طالبان در غور در غرب این کشور بازداشت شده است. در همین حال، سخنگوی والی طالبان در غور نیز از «بازداشت ۲۱ کارمند یک نهاد خارجی» خبر داده است. موسسه «ماموریت کمک بین المللی» (آی ای ام) خبر داده که پس از بازداشت ۳ تن از کارکنان، دو افغان و یک عضو بین المللی تیم در روز یک شنبه ۳ سپتامبر» که در دفتر این موسسه در ولایت غور کار می کردند، شمار دیگری نیز بازداشت شده اند. این موسسه می گوید در مجموع ۱۵ کارمند افغان و ۳ کارمند خارجی را طالبان بازداشت کرده که «همه ۱۸ نفر به کابل منتقل شده اند. عبدالواحد حماس، سخنگوی والی طالبان در غور به طلوع نیوز گفته است ۲۱ کارمند یک نهاد خارجی در این ولایت بازداشت شده اند. آقای حماس افزوده که یکی از بازداشت شدگان یک خانم امریکایی است و این افراد را نیروهای امنیتی طالبان «به دلیل تبلیغ و ترویج دین مسیحیت» بازداشت کرده اند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





