google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
گفتگو برای تمدید قرارداد برق وارداتی از ایران
وزیر آب و انرژی حکومت طالبان در تماس تیلفونی با وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران درباره تمدید قرارداد برق وارداتی از ایران گفتگو کرد. به گزارش خبرگزاری انصار، «عبداللطیف منصور» وزیر آب و انرژی حکومت طالبان در تماس تیلفونی با «علی اکبر محرابیان» وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران در مورد تمدید قرارداد برق وارداتی از ایران و رفع مشکلات برق ولایت هرات گفتگو کردند. بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط وزارت آب و انرژی حکومت طالبان، محرابیان در این تماس نسبت به تمدید قرارداد برق و حل مشکلات آن اطمینان داد. اطلاعیه می افزاید دو طرف توافق کردند یک هیئت از طرف افغانستان به ایران سفر خواهد کرد تا پیرامون موضوع برق و رفع مشکلات مربوطه گفتگو کند. گفتنی است افغانستان حدود 75 درصد از برق مورد نیاز خود را از کشورهای همسایه به ویژه ازبکستان وارد می کند؛ از این میان افغانستان 100 میگاوات برق خود را برای ولایت های غربی هرات، فراه و نیمروز از ایران خریداری می کند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





