google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
عدم حضور رییس الوزای حکومت طالبان در نشست های مهم
نزدیک به دو ماه است، که رییس الوزرای حکومت طالبان از کندهار به کابل برگشته؛ اما از دید و بازدید و حضور او در نشست های مهم خبری نیست. به گزارش انصار به نقل از طلوع نیوز، ذبیح الله مجاهد، سخنگوی حکومت طالبان می گوید: محمد حسن آخند رییس الوزرا تاهنوز بیمار است و در استراحت به سر می برد. آقای مجاهد گفت: معاون صاحب های شان فعالیت خود را دارند و معاون صاحب های شان در نشست ها سخنرانی داشته اند. بازهم می گویم که از لحاظ صحی نیاز به استراحت داشتند، شاید در آن مجالس اشتراک نکردند. ملا محمد حسن آخند، رییس الوزرای حکومت طالبان در بیست وششم ماه سرطان به کابل برگشت و پس از آن، حتی در نشست ها و مراسم های مهمی همانند تجلیل از دو سالگی حکومت شان و ۱۰۴مین سال روز آزادی این کشور از دست بریتانیا هم دیده نشد. در سوی دیگر، برخی آگاهان مسایل سیاسی، حضور رییس الوزرا را در نشست ها با نمایندگان و هیات های که به کشور میایند، ارزشمند می دانند. در مدت زمانی که ملا محمد حسن آخند، رییس الوزرای حکومت طالبان در کندهار به سر می برد، مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرا از سوی رهبر طالبان به عنوان سرپرست ریاست الوزرا تعیین شده بود.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





