google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
نظامیان پاکستانی 33 موشک را بر ولایت کنر پرتاب کردند
مقام های امنیتی افغانستان روز شنبه گفته اند که نظامیان پاکستانی از جمعه شب تا کنون سی و سه موشک را بر ولایت کنر پرتاب کرده اند. عبدالحبیب سیدخیلی، فرمانده پلیس کنر می گوید که این موشک ها بر ولسوالی دانگام این ولایت فرود آمده اند، اما تلفات در پی ندارند. این مقام پلیس می افزاید که این موشک ها از بخش های مهمند ایجنسی به خاک افغانستان پرتاپ شده است. وی افزوده است: پاکستان همیشه در فریب کاری بوده، حکومت پاکستان نمی خواهد که مردم افغانستان آرام باشند نظامیان پاکستانی از شش روز بعد از امضای پیمان امنیتی یک صدو پنجاه و هفت موشک را تنها بر ولسوالی دانگام فیر کردند که یک غیر نظامی زخم برداشته بود. هرچند با امضای پیمان امنیتی کابل-واشنگتن پاکستان گمان می رفت که حمله های موشکی پاکستان متوقف شوند، اما اکنون دیده می شود که نظامیان پاکستانی بار دیگر حمله های شان را افزایش داده اند. فرمانده پلیس کنر میافزاید که دولت باید جلو خسارات و تلفات بیشتر در این ولایت را بگیرد. هرچند بارها پاکستان پیوند این حملات موشکی را به نظامیان اش رد کرده است، اما فرمانده پلیس کنر می گوید که پاکستان تلاش دارد تا با پیشروی به خاک افغانستان و راکت پراکنی ها، مناطق شرقی کنر را تسخیر کند. این راکت پراکنی ها از چهار سال بدین سو در ولسوالیهای دانگام، مره وره، شیگل و سرکانوی این ولایت ادامه دارد. گفته می شود که در نتیجۀ این موشک پراگنی ها، هزاران خانواده از خانه های شان بی جا شده اند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





