google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
درگیری طالبان با ساکنان محل در بلخ 6 کشته و زخمی برجای گذاشت
شماری از ساکنان ولسوالی شولگره ولایت بلخ می گویند که در نتیجه درگیری میان قومندان امنیه این ولسوالی و ساکنان یک روستا یک تن کشته و پنح تن دیگر زخم برداشته اند. این رویداد حوالی ساعت ۱۲:۰۰ چاشت روز سه شنبه، بیست ویکم جدی میان افراد وابسته به قومندان امنیه طالبان برای ولسوالی شولگره و باشنده گان روستای « رحمت آباد» بر سر غصب زمین رخ داده است. شماری از این باشندگان گفته اند که درگیری هنگامی رخ داده است که باشنده گان روستای «جنگلی» این ولسوالی به حمایت قومندان امنیه شولگره برای غصب زمین های مردم روستای «رحمت آباد» به انحا هجوم برده بودند. باشندگان می افزایند، زمانی که مردم برای جلوگیری از غصب زمین شان به ساحه رفتند، با واکنش نظامی قومندان امنیه روبه رو شدند که در نتیجه پنج تن از افراد ملکی زخم برداشتند و در جریان شلیک ها یکی از محافظان قومندان امنیه ولسوالی در یک شلیک خودی جان باخته است. تاج الدین یکی از باشنده گان روستای «رحمت آباد» تاکید دارد که سه تن از افراد ملکی توسط طالبان بازداشت و دو تن دیگر آنان تا کنون ناپدید هستند. وی میگوید طالبان با ایجاد ایست های بازرسی در مسیر راه مانع انتقال زخمی ها به شفاخانه نیز شده اند. طالبان تا کنون در این مورد چیزی نگفته اند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





