google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
تیم ملی کریکت افغانستان پس از شکست مقابل پاکستان به مصاف امارات میرود
تیم ملی کریکت زیر ۱۹ سال افغانستان در نخستین بازی اش در جام ملت های آسیا در برابر پاکستان شکست سنگینی را متحمل شد و قرار است در دومین بازی خود به مصاف امارات متحده عربی برود. در بازی نخست افغانستان که به میزبانی امارات متحده عربی دیروز انجام شد، ملی پوشان ما با تفاوت ۵۱ امتیاز، بازی را به تیم ملی پاکستان واگذار کردند. بازی دوم نیز، ساعت ۹ بامداد در ورزشگاه ابوظبی برگزار می شود. فرید هوتک مسئول دفتر رسانه های بورد کریکت افغانستان می گوید که ملی پوشان درس بزرگی از شکست نخست شان درجام ملت های آسیا کسب کردند و در بازی های بعدی با برنامه ریزی دقیق و تمرکز بیشتر پا به میدان مسابقه خواهند گذاشت. جام ملت های آسیا با اشتراک هشت تیم به میزبانی امارات متحده عربی درحال برگزاری است. افغانستان دراین پیکارها با بزرگانی چون هند، پاکستان و امارات متحده عربی هم گروه است
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





