google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
کشته شدن 11 انتحاری در درگیری قندهار
مقام های محلی ولایت قندهار گفته اند که در درگیری میان مهاجمان و نیروهای امنیتی در ولایت کندهار ۱۱ انتحار کننده، ۴ غیر نظامی به شمول یک خانم و ۴ پلیس کشته شدند و ۱۰ غیر نظامی و ۳ پولیس دیگر زخم بردشته اند. این مقام ها میگویند که نُخست یک گروه پنج نفری از مهاجمان حوالی ساعت یازده و سی دقیقه پس از چاشت امروز در نزدیک یک ساختمان در برابر ساختمان ولایت کندهار جابه جا شدند و دست به گلوله باری بر ساختمان ولایت زدند. سخنگوی والی کندهار، دواخان مینه پال میگوید که دو مهاجم انتحاری مواد انفجاری همراهش را در برابر دروازه ساختمان ولایت منفجر ساختن و سه تن دیگر شان از سوی نیروهای امنیتی کشته شدند. او میافزاید ت پس از این رویداد، یک حمله انتحاری در برابر دروازه فرماندهی پلیس این ولایت رخ داد و سپس درگیری میان مهاجمان و نیروهای امنیتی در این ساختمان نیز آغاز شد. درگیری میان مهاجمان و نیروهای امنیتی در ساختمان ولایت پایان یافته است، اما در ساختمان فرماندهی پلیس ادامه دارد، تاکنون یازده مرد مهاجم از سوی نیروهای امنیتی کندهار کشته شدند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





