google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
قریشی: رهبران افغانستان از فرصت صلح با طالبان استفاده کنند
وزیر خارجه پاکستان در دیدار با رهبر حزب وحدت اسلامی افغانستان که اخیرا به پاکستان سفر کرده گفت که سران افغان باید از فرصت بوجود آمد برای صلح با طالبان استفاده کند. شاه محمود قریشی، وزیر خارجه پاکستان در دیدار با «کریم خلیلی» رهبر حزب وحدت اسلامی افغانستان تاکید کرد که بحران این کشور راه حل نظامی ندارد و تنها مذاکرات سیاسی می تواند مشکلات افغانستان را حل کند. قریشی اظهار داشت که صلح منطقه به ثبات در افغانستان وابسته است و با اشاره به آغاز دور دوم مذاکرات بین الافغانی در قطر نیز تصریح کرد که این روند فرصت بی نظیری را بوجود آورده که رهبران افغانستان باید از آن برای صلح استفاده کنند. خلیلی در یک سفر 3 روزه عازم اسلام آباد شد و قرار است در این سفر علاوه بر وزیر خارجه پاکستان با نخست وزیر، رئیس پارلمان و دیگر مقامات ارشد پاکستانی دیدار کند. وزارت خارجه پاکستان پیش از این نیز در بیانیه ای اعلام کرده بود که سفر خلیلی بخشی از سیاست جاری پاکستان برای ارتباط با رهبران سیاسی افغانستان است تا یک درک مشترک از روند صلح افغانستان ایجاد شده و روابط مردم با مردم تعمیق گردد.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





