google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
پاکستان: هرگز اسرائیل را به رسمیت نخواهیم شناخت
وزیر خارجه پاکستان هرگونه فشار خارجی بر این کشور برای پیوستن به صفوف سازشگران با اسرائیل را رد کرد و گفت: ما هرگز آن کشور را به رسمیت نخواهیم شناخت. به گزارش خبرگزاری انصار به نقل از اسپوتنیک،، شاه محمود قریشی، وزیر خارجه پاکستان در گفت وگو با خبرنگاران در شهر «مولتان» بار دیگر هرگونه فشار خارجی بر این کشور برای پیوستن به صفوف سازشگران با اسرائیل را رد کرد و افزود: ما به طرف اماراتی اعلام کردیم که پاکستان خواهان حل پایدار مسئله فلسطین است و هرگز اسرائیل را به رسمیت نخواهد شناخت. وزارت خارجه پاکستان نیز در این باره اعلام کرد که موضعش درباره به رسمیت شناختن اسرائیل را برای امارات روشن کرده و گفته است تا زمانی که به راه حل دائمی و ملموس درباره پرونده فلسطین دست یافته نشود، امکان برقراری رابطه وجود ندارد. وزیر خارجه پاکستان همچنین گفت: من به همتای اماراتی خود عمق احساسات و عواطف پاکستانی ها نسبت به مسئله فلسطین را اطلاع و توضیح دادم. پاکستان هیچ فشاری را در بحث موافقت با طرح سازش قبول ندارد و مواضع کاملا روشن و قاطعی در حمایت از مردم فلسطین و کشمیر دارد. پیش از این شاه محمود قریشی، وزیر خارجه پاکستان طی سفر دو روزه رسمی و برای رایزنی با مقامات امارات متحده عربی راهی این کشور شده بود.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





