google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
خلیلزاد به قطر رفت
زلمی خلیل زاد، نماینده وزارت خارجه امریکا برای صلح افغانستان دور جدید از سفرهای خود به منطقه و دوحه را آغاز کرده است. خلیل زاد در حساب توییتر خود نگاشته که به قطر و منطقه سفر می کند تا در مورد مذاکرات صلح به مالکیت افغان ها و دورنمای توسعه اتصال منطقه ای با شرکای امریکا بحث کند. وی نوشته است: دوباره به دوحه و منطقه میروم تا با شرکاء در مورد مذاکرات صلح به مالکیت و رهبری افغانان و دورنمای توسعه اتصال منطقه ای، تجارت و انکشاف پیوسته به صلح، ملاقات کنم. وی همچنان گفته است که افغان ها و جامعه جهانی انتظار دارند تا مذاکرات به سوی تهیه یک نقشه برای آینده سیاسی افغانستان و یک آتش بس دایمی و همه جانبه پیشرفت کند. در عین حال وزارت خارجه امریکا گفته است که خلیل زاد در سفرش به دوحه با هیات های مذاکره کننده حکومت افغانستان و طالبان دیدار خواهد کرد تا از حمایت امریکا از توافقی که به جنگ چهل ساله در افغانستان پایان می دهد، اطمنان دهد. خلیل زاد در حالی به دوحه سفر می کند که هیات های مذاکره کننده حکومت افغانستان و طالبان طی هفده روز که در قطر به سر می برند هنوز نتوانسته اند که پیرامون طرزالعمل گفتگوها به توافق برسند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





