google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
ترامپ: اغلب از توئیتهایم پشیمان میشوم
رئیس جمهور آمریکا در صحبت هایی گفت که توئیت کردن را دوست دارد اما اغلب از توئیت هایی خود پشیمان می شود. به گزارش خبرگزاری انصار به نقل از یورونیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه ای با دِیو پورتنوی بنیانگذار «بارستول اسپورتز» گفت که توئیت کردن را دوست دارد اما اغلب از توئیت هایی خود پشیمان می شود. ترامپ گفت: «در گذشته نامه ای می نوشتید و بر روی میز می گذاشتید و وقتی که روز بعد برمی گشتید به خود می گفتید ’خوشحالم که آن را نفرستادم’. اما چنین کاری با توئیت ممکن نیست.» رئیس جمهوری آمریکا در ادامه مصاحبه خود افزود: «در توئیتر لحظه ای عمل و احساس خوبی می کنید. بعدش تلفن هایی است که به شما می شود و می پرسند ’حقیقتا شما بودید که آن حرف را زدید؟’ و شما می پرسید ’مگر چه ایرادی داشت؟’ و بدنبال آن خیلی چیزها دستگیرتان می شود.» ترامپ همچنین گفت که بازتوئیت های او برایش بیشتر دردسرساز می شوند تا توئیت های خود او. بیش از 84 میلیون نفر حساب توئیتری دونالد ترامپ را دنبال می کنند. ترامپ که هیچ رئیس جمهوری دیگری به اندازه او از توئیتر استفاده نکرده است و گاهی اوقات توئیت هایش جنجال برانگیز می شوند می گوید با توئیت هایش اخبار جعلی را خنثی می کند. منظور ترامپ از اخبار جعلی، مطالبی است که رسانه های منتقد او منتشر می کنند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





