google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
ویروس کرونا در افغانستان| در یک شبانهروز گذشته 42 نفر در افغانستان جان باختند 658 بیمار جدید شناسایی شد
وزارت صحت عامه/بهداشت افغانستان اعلام کرد که در یک شبانه روز گذشته ۴۲ بیمار کووید-۱۹ در افغانستان جان باخته اند که بلندترین رقم مرگ ومیر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا از زمان شیوع آن است. طبق اعلام وزارت صحت عامه افغانستان، ۱۹ نفر در هرات، ۱۷ نفر در کابل، سه نفر در فاریاب، دو نفر در سمنگان و یک نفر دیگر در بلخ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته جان باخته اند. به این ترتیب، شمار مجموعی قربانیان ویروس کرونا در کشور به ۵۴۶ تن افزایش یافته است. این وزارت روز پنج شنبه، بیست ونهم جوزا/خرداد، با نشر آمار روزانه ی ابتلا به ویروس کرونا گفته است که در ۲۴ ساعت گذشته ۶۵۸ بیمار جدید کوو-۱۹ شناسایی شده اند. شمار مجموعی بیماران کووید-۱۹ در کشور به ۲۷ هزار و ۵۳۲ تن رسیده است. هم چنان در یک شبانه روز گذشته یک هزار و ۵۰۲ تن از بیماران کووید-۱۹ صحت یاب شده اند. شمار مجموعی بهبودیافته گان به هفت هزار و ۶۶۰ تن افزایش یافته است.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





