google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
نخستین حملات هوایی امریکا علیه طالبان پس از آتشبس
سخنگوی نیروهای امریکایی در افغانستان خبر داد که برای نخستین بار پس از آتش بس سه روزه طالبان و دولت افغانستان علیه طالبان حملات هوایی انجام داد. «سانی لگت» سخنگوی نیروهای امریکایی در افغانستان اعلام کرد که پس از پایان آتش بس سه روزه طالبان و دولت افغانستان، نیروهای امریکایی برای نخستین بار علیه طالبان حملات هوایی انجام داد. لگت در توئیتی نوشت که دو حمله 4 ژوئن در واکنش به حملات طالبان به نیروهای امنیتی افغان صورت گرفت و تاکید کرد که حملات «مطابق با توافق امریکا-طالبان» بود. وی افزود: ما تاکید می کنیم همه طرف ها باید خشونت ها را کاهش دهند تا به روند صلح آغاز شود. سخنگوی نیروهای امریکایی همچنین تاکید کرد که این نخستین حمله هوایی امریکا به طالبان از زمان آغاز آتش بس عید بود. لگت ادامه داد که شب گذشته نیز نیروهای امریکایی یک حمله هوایی علیه 25 نفر از اعضای طالبان انجام داد که در حال اجرای یک حمله هماهنگ شده به یک پاسگاه نیروهای افغان در ولایت فراه بودند. وی افزود: بعدازظهر امروز نیز نیروهای امریکایی یک حمله دیگر علیه طالبان انجام دادند که در حال حمله به یک پاسگاه نیروهای امنیتی در ولایت «کندهار» بودند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





