google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
مسی به جمع معرضین قتل جورج فلوید پیوست
لیونل مسی کپتان بارسلونا در اعتراض به مرگ جورج فلوید، به کمپین عدالت خواهی برای این سیاهپوست پیوست. مردم در سراسر جهان به ابتکاری که صنعت موسیقی تحت عنوان هشتگ #blackouttuesday از روز سه پ شنبه آغاز شده است، پیوسته اند. این کمپین مربوط به قطع ارتباط از فعالیت های تجاری و رسانه های اجتماعی در اعتراض به مرگ جورج فلوید آفریقایی-آمریکایی به دست پولیس در ایالات متحده است. این هفته اعتراضات گسترده ای در سراسر این کشور رخ داد و شماری از افراد مشهور نیز در حمایت از سیاه پوستان در سراسر جهان نام خود را به این کمپین افزودند. از جمله آنها لیونل مسی ابر ستاره بارسلونا است که در صفحه رسمی اش در اینستاگرام، هشتگ های مربوطه را منتشر کرد. در کمتر از 15 دقیقه این شریک سازی مسی بیش از نیم میلیون پسند (لایک) داشته است.
بازیکنان بوندس لیگا آخر هفته در جریان بازی تیم های شان بر علیه نژادپرستی اعتراض کردند. مارکوس تورام، جیدون سانچو و اشرف حکیمی از جمله کسانی بودند که پیام هایی را به نمایش گذاشتند و یا به روش معنادار جشن گرفتند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





