google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
1200 نیروی گارد ملی در واشنگتن برای مقابله با اعتراضات فراخوانده شدند
۱۲۰۰ نفر از اعضای گارد ملی آمریکا در پایتخت این کشور برای مقابله با اعتراضات فراخوانده شده اند. خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی اعلام کرد که تمامی عناصر گارد ویژه ملی آمریکا در واشنگتن که تعدادشان به 1200 نفر می رسد برای مقابله با ناآرامی ها فراخوانده شدند. انتشار ویدئویی از مرگ فجیع جورج فلوید، سیاه پوست 46ساله آمریکایی به دست درک شووین، مأمور سفیدپوست پلیس، که زانویش را روی گردن او فشار می دهد موج جدیدی از خشم و اعتراض به نژادپرستی نهادینه شده در ساختار جامعه آمریکا را موجب شده است. چند روز پس از قتل فلوید اعتراضات و ناآرامی ها در مینیاپولیس، مرکز ایالت مینه سوتا ادامه یافت و این شهر به شهری جنگ زده شبیه شده است. این تظاهرات به دیگر شهرهای آمریکا نیز کشیده شده و در بیش از 25 شهر این کشور حالت فوق العاده اعلام شد. حالا دونالد ترامپ معترضان را آشوب طلب خوانده و خواستار صدور احکام شدید و حبس های طولانی مدت برای عناصری شد که به گفته وی به افراد و اموال و دارایی های عمومی تعرض می کنند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





