google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
ابراز نگرانی ایران از گسترش دامنه خشونتها در افغانستان
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با ابراز نگرانی از گسترش دامنه خشونت ها در افغانستان، از تمامی نیروهای درگیر درخواست کرد که به حرمت ماه مبارک رمضان هرگونه عملیات نظامی را متوقف و زمینه را برای گفتگو و صلح پایدار در افغانستان آماده کنند. به گزارش خبرگزاری انصار به نقل از تسنیم، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حملات تروریستی به یک بیمارستان در کابل و حمله به یک مراسم تشییع در ننگرهار و دیگر اقدامات نظامی در مناطق مختلف افغانستان، ضمن محکوم کردن حمله به افراد و اماکن غیرنظامی، از گسترش دامنه خشونتها در افغانستان اظهار نگرانی کرد. سید عباس موسوی همچنین با ابراز همدردی با دولت و مردم افغانستان، خصوصا بازماندگان حوادث اخیر از تمامی نیروهای درگیر در عملیات نظامی درخواست کرد به حرمت ماه مبارک رمضان و با توقف هرگونه عملیات نظامی، زمینه را برای گفتگو و صلح پایدار در افغانستان آماده نمایند. گفتنی است که روز گذشته در چندین حمله ی تروریستی در شهر کابل، ولایت ننگرهار و ولایت لغمان دست کم 67 نفر کشته و 84 نفر دیگر زخمی شدند. در کابل سه مهاجم مسلح بالای شفاخانه صد بستر ملی در غرب کابل حمله کردند و در آن 16 نفر به شمول زنان و کودکان جان باختند. در یک حمله انتحاری دیگر در مراسم تشییع جنازه شیخ اکرم، از فرماندهان پلیس محلی در ولسوالی کوزکنر ولایت ننگرهار 24 نفر کشته و 67 نفر دیگر زخمی شدند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





