google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
امریکا 15.6 میلیون دالر برای مبارزه با کرونا به افغانستان اختصاص میدهد
ایالات متحدۀ امریکا برای مقابله با ویروس کرونا ۳۰ میلیون دالر را به افغانستان، کلمبیا و مغولستان کمک کرده است. در یک خبرنامۀ سازمان ناتو آمده است که این مبلغ شامل ۱۵.۶ میلیون دالر کمک به افغانستان برای پشتی بانی و نظارت از بهبود آزمایشگاه ها، مدیریت اوضاع، پیش گیری و کنترل بیماری کرونا و کمک های فنی و همچنان ۵ میلیون دالر کمک به کسانی که در نتیجۀ این بیماری بی جا شده اند، می شود. بر بنیاد این خبرنامه، آمریکا از این مبلغ ۱۲.۶ میلیون دالر را به دولت کلمبیا برای پشتی بانی از آزمایشگاه ها، تأمین منابع آبی و بهداشتی و حمایت از جوامع روستایی کمک کرده است. همچنان از این مبلغ ۱.۲ میلیون دالر به کشور مغولستان برای تهیۀ سیستم های آزمایشگاهی، بهبود سیستم نظارتی و پشتیبانی از کارشناسان فنی برای پاسخ گویی و آماده گی در برابر ویروس کرونا داده شده است. در بخشی از خبرنامۀ این سازمان آمده است که هر سه این کشورها از طریق مرکز حمایت و هم آهنگی از فجایع ناتو درخواست کمک کرده بودند. مرکز حمایت و هم آهنگی از فجایع ناتو ۲۴ ساعت در هفت روز هفته فعالیت می کند و درخواست های هم پیمانان و شرکای ناتو را هم آهنگ می سازد. این مرکز همچنان پیشنهادهایی برای کمک و مقابله با پیامدهای بحران های بزرگ مانند بیماری همه گیر کووید - ۱۹ ارایه می دهد.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





