google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
واکنش وزارت صحت افغانستان به لت و کوب کارمندان صحی
سخنگوی وزارت صحت عامه افغانستان می گوید که لت وکوب، توهین و تحقیر کارمندان صحی در دوران کرونا قابل قبول نیست. براساس گزارش ها 6 تن از بستگان یک بیمار کرونا که در اثر این بیماری در شفاخانه های افغان جاپان جان باخت، داکتر، نرس و کارگر این شفاخانه ها مورد لت وکوب قرار دادند. وحیدالله مجروح، معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه، امروز (پنج شنبه 7مه) در یک نشست خبری گفته است که لت وکوب، توهین و تحقیر کارمندان صحی در دوران کرونا پذیرفتنی نیست. آقای مجروح می گوید که رویداد روز گذشته در شفاخانه ی افغان - جاپان و رویداد مشابه دیگر شب گذشته در شفاخانه استقلال «تلخ ترین و تاریک ترین تجربه» و «نابخشودنی ترین عملکرد» در برابر پرسونل صحی است. وزارت صحت عامه، برای بلندبردن روحیه کارمندان صحی از نیروهای امنیتی خواسته است تا شفاخانه های کووید-19 در کشور را تحت پوشش امنیتی قرار دهند. معین وزارت صحت از مردم خواست که تا مسئولیت های شان را در قبال کارمندان صحی و جامعه به جا آورند. وی علاوه کرد که کارمندان صحی به انجام وظایف شان متعهد هستند و به هیچ وجه با مریضان برخورد غیراخلاقی و غیرانسانی نمی کنند. تا هنوز 3563 تن در افغانستان به ویروس همه گیر کرونا مبتلا شده اند. از این میان، 467 نفر صحت یافتند و 106 تن دیگر جان های خود را از دست دادند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





