google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
نشست امروز مجلس سنا لغو شد
رفیع الله گل افغان، معاون مجلس سنا از عدم حضور سناتوران در نشست های این مجلس به شدت انتقاد کرد. به گزارش انصار، اگر چه غیر حاضری وكلای مجلس سنا، مساله تازه ای نیست اما این امر باعث نارضایتی هیات اداری و بسیاری از وكلا شده است. نشست روز یک شنبه، ۱۰ حمل، سناتوران نیز به به دلیل كمبود در نصاب، لغو شد. اما قبل از لغو نشست روزیک شنبه، در بحث آزاد بین اعضای این مجلس، نكته ای كه اكثریت اعضای این مجلس برآن تاكید داشتند، خشنودی از عملكرد نیروهای امنیتی كشور در مهار حوادث اخیر در كابل و ولایات بود. اكثر اعضای این مجلس نیروهای امنیتی را مورد ستایش قرار داد و برای آنان موفقیت های بیش تر و سلامتی آرزو نمودند. سید فرخ شاه جناب، منشی مجلس سنا نیز از هماهنگی و واكنش به موقع و فداكاری های این نیروها تقدیر نمود. خانم كوچی، نیز گفت: در ناامنی های موجود هم مردم افغانستان به پای صندوق های رای خواهند رفت و در انتخابات شركت خواهند نمود. در ادامه آقای گل افغان علاوه بر تقدیر از كاركرد نیروهای امنیتی، گفت: كسانی كه خود را انتحار می كنند و یا به تخریب كاری ها در مناطق مختلف دست می زنند، در واقع غلامان بیگانگان هستند. او افزود: نباید غلامی بیگانگان را قبول كنیم و برای آنان كار كنیم. این در حالی است كه با نزدیك شدن زمان انتخابات، در این روزها حملات و عملیات های مخالفان مسلح دولت به گونه ی چشم گیری افزایش یافته است. نیروهای امنیتی اما این اعمال را قابل پیش بینی خواندند و این حوادث را نتیجه تمام تلاش های مخالفان در یك سال عنوان داشتند و از برگزاری انتخابات، به مردم اطمینان دادند. نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





