google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
11 عضو گروه طالبان در ولایت غزنی کشته شدند
سخنگوی ارتش کشورمان در ولایت غزنی از کشته شدن 11 عضو گروه طالبان و زخمی شدن پنج تن دیگر از اعضای این گروه در این ولایت خبر داد. به گزارش انصار به نقل از منابع، نظیف اله سلطانی روز یکشنبه به رسانه ها گفت: این تعداد از اعضای گروه طالبان در ولسوالی های اندر و قره باغ ولایت غزنی کشته و یا زخمی شدند. سلطانی افزود: شش عضو گروه طالبان در ولسوالی اندر در درگیری با نیروهای ارتش کشته و پنج تن دیگر از آنان زخمی شدند. به گفته وی پنج عضو دیگر گروه طالبان در منطقه گاومیشک ولسوالی قره باغ ولایت غزنی در درگیری با نیروهای ارتش کشته شدند. سخنگوی نیروهای ارتش کشورمان در ولایت غزنی افزود: در این عملیات ها 3 دستگاه موترسیکلیت و یکهزار کیلو مواد منفجره نیز بدست نیروهای ارتش افتاد. وزارت داخله نیز روز (یکشنبه) اعلام کرد که هفت عضو گروه طالبان بر اثر انفجار بمبی که در یک مسجد در ولسوالی اندر در حال ساخت آن بودند، کشته شدند. ولایت غزنی یکی از ولایت های ناامن افغانستان است که در مسیر شاهراه کابل- قندهار موقعیت دارد. نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





