google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
فرمانده پلیس کابل دستور شلیک بر مجرمان سازمانیافته را صادر کرد
پلیس کابل اعلام کرد که طبق هدایت امان الله واحدی، فرمانده قوت های مشترک ولایت کابل، نیروهای امنیتی در پایتخت «حق فیر» بر مجرمان سازمان یافته را دارند. طبق اعلامیه ای که از سوی قوت های مشترک کابل روز شنبه، ششم ثور، نشر شد، نیروهای امنیتی پس از این، مجرمان سازمان یافته ای را که با پلیس درگیر شوند، هدف قرار خواهند داد. فرماندهی پلیس کابل، گفته است که پس از این «مجرمان و جنایت پیشه ها» از پنجه قانون فرار کرده نمی توانند. در اعلامیه آمده است: «بعد از این در صورتی که باندهای جنایت کار و سازمان یافته با پلیس درگیر می شوند، هیچ گونه رحم و مدارا در کار نیست.» در این اعلامیه، فرمانده قوت های مشترک ولایت کابل از نیروهای امنیتی موظف در پایتخت خواسته است که وظایف خود را طبق قانون اجرا کنند. به نیروهای امنیتی موظف در پایتخت هشدار داده شده است، در صورتی که از قانون و صلاحیت های وظیفه ای تخطی کنند، مورد بازپرس قرار می گیرند و به نهادهای عدلی و قضایی معرفی می شوند. فرمانده قوت های مشترک کابل از مردم نیز خواسته است که با نیروهای امنیتی در امر مبارزه با جرایم همکاری کنند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





