google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در افغانستان به 1330 نفر افزایش یافت
وزارت صحت عامه ی کشور اعلام کرد که در بیست وچهار ساعت گذشته 104 مورد مثبت ویروس کرونا در ولایت کندهار، کابل، تخار، ننگرهار، پنجشیر، هرات، فراه، غزنی، نیمروز، پروان، دایکندی، ننگرهار کنر و لغمان به ثبت رسیده است. براساس معلومات این وزارت، 53 نفر در کندهار، 11 نفر در کابل، 14 نفر در تخار، هفت نفر در ننگرهار، پنج نفر در پنجشیر، سه نفر در هرات، دو نفر در فراه، سه نفر در کنر، دو نفر در غزنی، یک نفر در نیمروز، یک نفر در پروان، یک نفر در دایکندی و یک نفر دیگر در ولایت لغمان به تازگی به ویروس کرونا مبتلا شده اند. به این ترتیب، رقم مبتلایان ویروس کرونا در 32 ولایت کشور به یک هزار 330 نفر افزایش یافته است. هرات، کابل، سمنگان، فراه، لوگر، کاپیسا، بلخ، زابل، دایکندی، بادغیس، کندهار، غزنی، نیمروز، ننگرهار، سرپل، بدخشان، بغلان، پکتیکا، پکتیا، کندوز، غور، فاریاب، تخار، هلمند، بامیان، میدان وردک، پروان، کنر، ارزگان لغمان، جوزجان و پنجشیر از ولایتهایی اند که رویدادهای مثبت ویروس کرونا در آن به ثبت رسیده است. کابل با 430 نفر، هرات با 361 نفر و قندهار با 183 نفر بیشترین افراد مبتلا به ویروس کرونا را دارند. از سویی هم، توحید شکوهمند، معاون سخن گوی وزارت صحت گفته است که تعداد بهبودیافتگان به 188 نفر افزایش یافته است. به گفته ی او، رقم فوتی های ناشی از ویروس کرونا نیز به 43 نفر رسیده است.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





