google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در افغانستان به 521 نفر افزایش یافت قرنطین شهرها ادامه مییابد
وزارت صحت عامه افغانستان از ثبت ۳۷ مورد تازه ابتلا به ویروس کرونا در کشور خبر داد. با ثبت این رقم، شمار مجموعی افراد مبتلا به این ویروس در کشور به ۵۲۱ نفر افزایش یافته است. در همین حال منابع در حکومت افغانستان می گویند که به احتمال زیاد، قرنطین در شهرهای کشور ادامه می یابد. به گزارش خبرگزاری انصار، وحیدالله مایار، سخنگوی وزارت صحت عامه/بهداشت افغانستان گفته است که ۱۶ نفر در کابل، ۸ نفر در هرات، دو نفر در لوگر، دو نفر در دایکندی، دو نفر در تخار، دو نفر در کندهار، یک نفر در بامیان، یک نفر در غور، یک نفر در بادغیس، یک نفر در پروان و یک نفر دیگر در نیمروز در ۲۴ ساعت گذشته به ویروس کرونا مبتلا شناسایی شده اند. در ولایت پروان برای نخستین بار یک مورد تازه ابتلا به ویروس کرونا شناسایی شده است و به این ترتیب ویروس کرونا در ۲۷ ولایت گسترش یافته است. افغانستان ۱۵ رویداد فوتی ناشی از ابتلا به ویروس کرونا دارد. هم چنان ۳۲ نفر دیگر در کشور به پس از ابتلا به ویروس کرونا دوباره سلامتی خود را به دست آورده و از شفاخانه ها مرخص شده اند. وزارت صحت عامه افغانستان هشدار داده است که ویروس کرونا وارد گردش اجتماعی شده است و ممکن در روزهای آینده شمار واقعات ابتلا به ویروس کرونا در کشور بیش تر شود. این وزارت از مردم خواسته است که به صورت جدی توصیه های صحی را رعایت و از اشتراک در تجمعات خودداری کنند. منابعی به خبرگزاری انصار گفته اند که به دلیل افزایش رو به رشد ویروس کرونا در افغانستان، قرنطین شهرها ادامه می یابد و مردم باید خودشان را برای مدتی نسبتا طولانی برای این وضعیت آماده کنند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





