google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
مبتلایان به کرونا در افغانستان به 367 نفر رسید 11مورد فوتی یک پزشک در کابل به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت
مقامات وزارت صحت افغانستان از مرگ یک پزشک در بیمارستان خصوصی در کابل براثر ابتلا به کرونا خبر دادند. این وزارت هم چنین از افزایش آمار مبتلایان به کرونا در افغانستان به 367 نفر خبر داد. «وحیدالله مایار» سخنگوی وزارت صحت امروز در یک نشست خبری در کابل گفت: این پزشک در یک بیمارستان خصوصی مشغول بوده که براثر ابتلا به کرونا جان باخته است و تمامی همکاران وی نیز آزمایش کرونا دادند که خوشبختانه هیچکدام به این ویروس مبتلا نشدند. وی همچنین اعلام کرد که طی 24 ساعت گذشته 30 نفر در ولایت های مختلف به کرونا مبتلا شده و تعداد مبتلایان در افغانستان به 367 نفر رسیده است. وزارت صحت عامه می گوید که با فوت دو نفر در ولایت بلخ و یک نفر در ولایت کابل، تعداد فوتی های ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در کشور به 11 نفر رسیده است. سخن گوی وزارت صحت عامه ی کشور همچنان در این نشست خبری با اشاره به تفکیک جنسیت مبتلایان ویروس کرونا گفت که آمارها در افغانستان نشان می دهد که زنان نسبت به مردان کم تر به ویروس کرونا مبتلا می شوند. او افزود که از جمع کل مبتلایان به ویروس کرونا در کشور، 72 درصدشان مردان و 27 درصدشان زنان اند. او احتمال داد که به دلیل تفاوت در هورمون های زنان و مردان، زنان کم تر به این ویروس مبتلا می شوند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





