google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
منابع دیپلماتیک عربی: تماس بن زاید با بشار اسد بیانگر شکست پروژه منزوی کردن سوریه است
پس از تماس تلفنی ولیعهد ابوظبی با بشار اسد٬ منابع دیپلماتیک عربی اعلام کردند که این تماس نشان دهنده شکست طرح و نظریه منزوی کردن سوریه است. به گزارش خبرگزاری انصار به نقل از تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد، منابع دیپلماتیک عربی اعلام کردند که تماس تلفنی «محمد بن زاید» ولیعهد ابوظبی با «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه یک دلیل مهم و محکم بر این است که طرح و نظریه منزوی کردن سوریه شکست خورده است. این منابع پیش بینی کردند که تماس ها و ارتباطات دیگری نیز از سوی طرف های عربی و غیر عربی در این راستا شکل می گیرد . به گفته منابع مذکور بعد از اینکه آینده سوریه از یک طرف مشخص شد از طرف دیگر کشورهای عربی نیاز به بازگرداندن موقعیت این کشورپیدا کردند. روز گذشته محمد بن زاید طی یک تماس تلفنی با بشار اسد درباره راهکارهای مقابله با شیوع کروناویرس صحبت کرده و اظهار داشت که امارات در این زمینه از سوریه حمایت می کند. البته بن زاید قصد دارد از این طریق و با بهانه کرونا٬ تغییر سیاست های خود را توجیه کند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





