google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
آلمان از شهروندانش خواست که افغانستان را بهطور موقت ترک کنند
به دلیل شیوع کرونا؛
سفارت امریکا در کابل در تاریخ بیست وهفتم حوت در اعلامیه ای گفته بود که صدور ویزا، تمدید پاسپورت و اسناد رسمی از بیست وپنجم حوت در سفارت کابل به حالت تعلیق درآمده است. سفارت آلمان در کابل از شهروندان آن کشور خواسته است که افغانستان را به طور موقت ترک کنند. سفارت آلمان این خواست را با توجه به وخیم ترشدن اوضاع در افغانستان به دلیل شیوع بیشتر ویروس کرونا مطرح کرده است. پیش از این، سفارت امریکا در کابل نیز خدمات معمول کنسولی و خدمات شهروندان امریکایی را تا اطلاع بعدی به حالت تعلیق درآورده و از شهروندان امریکایی خواسته بود که اگر در مورد سلامتی یا امنیت شان در افغانستان نگرانی دارند، افغانستان را ترک کنند. سفارت امریکا در کابل در تاریخ بیست وهفتم حوت در اعلامیه ای گفته بود که صدور ویزا، تمدید پاسپورت و اسناد رسمی از بیست وپنجم حوت در سفارت کابل به حالت تعلیق درآمده است. این در حالی است که تا کنون 40 رویداد مثبت ویروس کرونا در افغانستان به ثبت رسیده است. از این میان، یک نفر در ولایت بلخ درگذشته و دو نفر دیگر در ولایت های هرات و دایکندی بهبود یافته و از شفاخانه مرخص شده اند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





