google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
مسئولین ژوندون باید محاکمه و مجازات شوند
شورای اخوت اسلـامی:
شورای اخوت اسلامی متشکل از علمای شیعه و سنی با انتشار بیانیه ای خواستار برخورد دولت با تلویزیون ژوندون شد. این نهاد، تلویزیون ژوندون را رسانه ای نفاق افکن خوانده است که تلاش دارد تا عصبیت های قومی و فرقه ای را در کشور دامن بزند. متن کامل این بیانه به شرح ذیل است: بسم ا... الرحمن الرحیم انما المؤمنون اخوه فاصلحوا بین اخویكم واتقوا... لعلكم ترحمون. قرآن كریم ملت نجیب و فهیم افغانستان! اسلام دین اخوت، برادری و همدلی و همگرایی است و از جانب دیگر در شرایطی كه كشور بخون غنوده ما با هزاران مشكل و گرفتاری دیگر دست به گریبان بوده و نیاز شدید به وحدت و همدلی تمام ساكنان كشور دارد، تلویزیونی بنام ژوندون تمام توش و توان خود را برای دامن زدن به نفاق های قومی، زبانی، سمتی و مذهبی بخرج داده، تلاش می ورزد كه مصیبت و بلای خانمانسوز دیگری را بر مردم مسلمان و مظلوم ما تحمیل نماید. این در حالی است كه بارها دسته های مختلف مردم، علمای كشور، دست اندركاران امور رسانه ای و مقامات مسئول حكومتی از دست اندركاران این تلویزیون نفاق پیشه خواسته است كه دست از این عمل شوم و ملت ستیزانه خود بردارد، اما آنان به این تقاضاها و توصیه ها وقعی نگذاشته همچنان به زهر دوئیت پاشیدن ادامه داده است. این روند نشان می دهد كه اینان باید از جایی بیرون از وطن مأموریت و وظیفه داشته باشند. از این رو ضمن تقبیح شدید رفتار تفرقه افگنانه ی مسئولان این تلویزیون، از مقامات عدلی و قضایی این كشور میخواهیم كه هر چه زودتر آنان را مورد تعقیب عدلی و قضایی قرار داده، به مجازات قانونی و اسلامی برسانند. والسلام علی عبادا... الصالحین شورای اخوت اسلامی افغانستان نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





