google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
در برابر خواسته های امریکا تسلیم نخواهیم شد
والی هرات:
والی هرات با انتقاد از تکرار حملات نظامی و بمباران خانه های مردم افغانستان توسط امریکا، این قبیل اقدامات را نشانه عدم تعهد امریکا به مردم و دولت افغانستان دانست و گفت: امضای پیمان امنیتی نیازمند دقت و زمان بیشتری است. به گزارش انصار، (سیدفضل اله وحیدی) در گفتگوی با خبرگزاری فارس در خصوص امضای پیمان امنیتی کابل-واشنگتن گفت: نادیده گرفتن پیش شرط های پیمان امنیتی با امریکا و امضای این پیمان تسلیم شدن در برابر خواسته های امریکا است و ما تسلیم آن نخواهیم شد. وی در خصوص فشارهای امریکا به منظور امضای پیمان امنیتی به دولت کابل گفت: هر فردی حق دارد نظر بدهد اما تصمیم در مورد سرنوشت یک ملت نیاز به دقت بیشتری دارد. والی هرات در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امریکا نسبت به تعهدات خود در قبال افغانستان صادق نیست. وی افزود: درجریان یک سال اخیر بارها حامد کرزی و ملت افغانستان از امریکا خواستند که به خانه های مردم حمله نظامی نکرده و مردم بی گناه و غیرنظامی را نکشند. این مقام دولتی تأکید کرد: حتی پس از رأی مثبت جرگه مشورتی به پیمان امنیتی این عمل از جانب امریکایی ها تکرار شد و این کشور حالت جنگی به خود گرفته است. والی هرات در پایان تصریح کرد: مردم افغانستان صلح می خواهند و باید به دولت مرکزی فرصت بدهند تا با دقت کامل تصمیم بگیرد. نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





