google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
شناسایی نخستین بیمار مبتلا به ویروس کرونا در پاکستان
نخستین بیمار مبتلا به ویروس کرونا در پاکستان شناسایی شد.
به نقل از خبرگزاری فارس، نخستین بیمار مبتلا به ویروس کرونا در پاکستان شناسایی شد. مسافر چینی که 21 ژانویه از دوبی وارد شهر کراچی و از آنجا با پرواز 332 راهی شهر ملتان از توابع ایالت پنجاب شد به علت بیمار بودن به بیمارستان نیشتر این شهر انتقال یافت و به عنوان نخستین بیمار مبتلا به ویروس کرونا در پاکستان شناسایی شد. این خبر در حالی منتشر می شود که پاکستان برای جلوگیری از ورود بیماری اسرارآمیز کرونا به حالت آماده باش درآمده است. شرکت هواپیمای ملی پاکستان موسوم به پی آی ای اعلام کرد تمام مسافران پاکستانی و چینی که از مبدا چین عازم پاکستان می شوند قبل از سوار شدن به هواپیما معاینه می شوند تا مبتلا به بیماری کرونا نباشند. فرودگاه های پاکستان مجهز به اسکنرهای حرارتی و دماسنج مادون قرمز شده اند تا از ورود بیماران مبتلا به کرونا جلوگیری شود. پاکستان در حال حاضر پرواز هواپیمای چینی به این کشور را برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا لغو کرده است.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





