google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
دبيرکل ناتو از تماسها ميان امريکا و طالبان استقبال کرد
ينس استولتنبرگ، دبيرکل ناتو از تماس ها ميان امريکا و گروۀ طالبان استقبال مي کند و مي گويد که ايالات متحده به طور منظم دربارۀ روند صلح افغانستان به هم پيمانان ناتو گزارش مي دهد. استولتنبرگ که روز جمعه (8قوس) در يک نشست خبري سخن مي گفت، تأکيد کرد که ناتو روند صلح افغانستان را زيرنظر دارد. دبيرکل ناتو، افزود که مأموريت در افغانستان به عنوان بزرگترين عمليات نظامي ناتو در بيرون از اروپا باقي مانده است. او تأکيد کرد که مأموريت کنوني ناتو در افغانستان به اين لحاظ است که از تبديل شدن افغانستان به لانۀ امن هراس افگنان بين المللي جلوگيري کند. او در پاسخ به پرسشي دربارۀ سفر دانلد ترمپ، رييس جمهور امريکا به افغانستان بيان داشت: «ما فکر مي کنيم که بهترين راه براي اين که مطمين شويم يک توافق، يک توافق واقعي، به ميان آيد، اين است که ما پشتيباني مان را از نيروهاي امنيتي افغان ادامه بدهيم و پيام بدهيم به طالبان که ما براي ماندن در افغانستان آماده ايم؛ ما متعهد استيم و آن ها نمي توانند در ميدان هاي نبرد برنده شوند.» او افزود: «آن ها طالبان بايد در ميز مذاکره بنشينند و صلح کنند. و به اين خاطر، پيام ناتو اين است که ما متعهد استيم و ما پشتيباني خود از نيروهاي امنيتي افغان را ادامه مي دهيم؛ اما مطمينأ از هر تلاشي که براي دريافت يک راه حل سياسي باشد پشتيباني مي کنيم.» نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





