google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
ناتو عملیاتهای شبانه و خودسرانه را متوقف کند
تاکید مجدد شهروندان افغان
ده ها تن از شهروندان کشور طی یک گردهمایی در شرق افغانستان خواستار توقف عملیات های خودسرانه و شبانه نظامیان خارجی و افغان شدند. به گزارش انصار به نقل از فارس، ده ها تن از شهروندان ولایت (کنر) در شرق کشور در یک گردهمایی، با عملیات های شبانه نیروهای ناتو و افغان مخالفت کردند. معترضان در این گردهمایی که در شهر (اسعدآباد) مرکز ولایت کنر برگزار شد، از مقامات محلی خواستند تا جلو عملیات های شبانه و خودسرانه نظامیان ناتو را بگیرند. در همین حال، والی کنر در پاسخ به درخواست معترضان اعلام کرد که مقامات محلی ولایت کنر همیشه با انجام عملیات های شبانه نظامیان ناتو مخالفت کرده اند. وی تصریح کرد که بار دیگر در این خصوص با ریاست امنیت ملی و نظامیان ناتو در ولایت کنر گفت وگو خواهد کرد. پیش از این نیز بارها شهروندان کشور با انجام عملیات های شبانه و خودسرانه نیروهای ناتو مخالف کرده بودند. حامد کرزی نیز بارها تأکید کرده است شرط امضای پیمان امنیتی با امریکا، توقف عملیات های شبانه و خودسرانه نظامیان ناتو در افغانستان است. به رغم آن که ملت و دولت افغانستان همیشه از انجام عملیات های شبانه نظامیان ناتو ابراز نارضایتی کرده اند اما این نظامیان بازهم به این گونه عملیات ها ادامه می دهند. گفتنی است، در یک عملیات شبانه که سه شب پیش در ولایت کنر انجام شد، عضو یک خانواده جان خود را از دست داد.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





