google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
3 نظامی دیگر «آیساف» در افغانستان کشته شدند
ناتو با تأیید خبر کشته شدن نیروهایش در افغانستان اعلام کرد: 3 تن از نیروهای تحت امرش را در 3 حادثه جداگانه در شرق و جنوب افغانستان از دست داده است.
به گزارش انصار به نقل از (آسوشیتدپرس)، ناتو با انتشار اطلاعیه ای از کشته شدن 3 تن از نیروهای خود در افغانستان خبر داد. ناتو با اشاره به این خبر اعلام کرد که 3 تن از نظامیان آنان و یک نفر غیرنظامی در شرق و جنوب افغانستان کشته شدند. به گفته این منبع، یک تن از این نیروها به همراه یک غیرنظامی بر اثر حمله طالبان در شرق افغانستان کشته شد، در حالی که یکی دیگر از این نیروها بر اثر انفجار بمب کنار جاده ای در همین منطقه جان خود را از دست داد. ناتو همچنین افزود: بر اثر انفجاری در جنوب افغانستان در (ولایت قندهار) یک تن دیگر از نیروهای خود را از دست داده اند. قابل یادآوریست تمام این حملات روز گذشته به وقوع پیوسته است و ناتو جزئیات دیگری از این حملات و هویت و ملیت افراد کشته شده فاش نکرده است. تا کنون 66 تن از نیروهای بین المللی کمک به امنیت (آیساف) در افغانستان کشته شده اند. در ماه های اخیر و از زمانی که نیروهای افغان مسئولیت تأمین کشور خود را به دست گرفته اند آمار تلفات نیروهای بین المللی کاهش یافته است.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





