google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
اشزف غنی حمله امروز در شهر کابل را محکوم کرد
رییس جمهور غنی، حمله بالای یک نهاد خارجی «کونتر پارت انترنشنل» در ساحه شهر نو کابل را محکوم کرد. در اعلامیه نشر شده ارگ آمده است: «گروه طالبان در ماه مبارک رمضان با انجام حمله تروریستی بالای یکی از دفاتر ملکی در حوزۀ دهم شهر کابل، دست به یک جنایت نابخشودنی دیگر زدند.» این در حالی است که شماری از مهاجمان مسلح پیش از چاشت امروز(چهارشنبه، ۱۸ ثور) بر یک نهاد خارجی «کونترپارت انترنیشنل» در ساحه شهر نو کابل حمله کردند و با نیروهای امنیتی درگیر شدند. در اعلامیه ارگ گفته شده است که طالبان با انجام این حمله یک بار دیگر نشان دادند که در مغایرت با ارزش های اسلامی و افغانی قرار دارند. تاحال ۱۵زخمی از این حمله به بیمارستان ها انتقال یافته اند و شمار دقیق از جان باخته گان و زخمیان این رویداد در دست نیست. از سویی هم، جان بس، سفیر امریکا در کابل، حمله بر دفتر «کونترپارت انترنیشنل» در شهر نو کابل را محکوم کرده و گفته است که این نهاد روزنامه نگاران افغان را آموزش می دهد و به مردم افغانستان کمک می کند. دفتر سازمان ملل متحد در کابل «یوناما» نیز این حمله را محکوم کرده و آن را حمله بر غیرنظامیان خوانده است. وزارت داخله، پس از شش ساعت درگیری اعلام کرد که حمله با کشته شدن تمامی مهاجمان از سوی نیروهای امنیتی پایان یافته است.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





