google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
کاهش اختلاف امریکا و طالبان بر سر خروج نیروهای خارجی از افغانستان
طالبان اعلام کرد که که اختلاف ها در گفت وگوهای صلح با نماینده امریکا در امور افغانستان بر سر زمان بندی خروج نیروهای ایالات متحده از کشور در حال کاسته شدن است. به گزارش انصار به نقل از فارس، طالبان اعلام کرد که که اختلاف ها در گفت وگوهای صلح با نماینده امریکا در امور افغانستان بر سر زمان بندی خروج نیروهای ایالات متحده از کشور در حال کاسته شدن است. دو طرف همچنان در حال گفت وگو در قطر هستند. سخنگوی طالبان در دوحه در فایلی صوتی که امروز -شنبه- برای آسوشیتدپرس ارسال کرد، گفت که دو طرف پیشنهادهای جدیدی برای خروج نیروهای امریکا و سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) ارائه کرده اند. این قدمی مثبت در پایان دادن به نزدیک به ۱۸ سال جنگ در افغانستان است. «زلمی خلیل زاد»، نماینده امریکا در امور افغانستان، روز گذشته در پیامی توئیتری بر اهمیت آتش بس تاکید کرد و نوشت: «زمان آن رسیده که دو طرف سلاح هایشان را بر زمین بگذارند». این در حالی است که طالبان هرگونه آتش بس را تا زمان خروج نیروهای ناتو و امریکا از افغانستان رد کرده است.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





