google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
روابط ایران و افغانستان، برادرانه و دوستانه است
سخنگوی وزارت خارجه:
جانان موسی زی؛ سخنگوی وزارت خارجه کشور مان روابط میان افغانستان و ایران را برادرانه و دوستانه خواند. به گزارش انصار به نقل ازخبرگزاری آوا، جانان موسی زی دیروز یکشنبه در کنفرانس مطبوعاتی هفتگی اش در کابل در پاسخ به ادعای یک خبرنگار مبنی بر اینکه دولت ایران در نواحی مرزی با افغانستان گروه های مسلح را آموزش میدهد، گفت: تمامی این گفته ها کذب و دور از واقعیت است. وی رابطه دولت افغانستان و جمهوری اسلامی ایران را دوستانه و برادرانه خواند و افزود:ما در تلاش هستیم که با حکومت جدید جمهوری اسلامی ایران همکاری های دوجانبه خود مان را در تمامی عرصه ها گسترش دهیم و همکاری های بیشتر از پیش داشته باشیم. پیش از این یکی از مقامات دولتی کشور، جمهوری اسلامی ایران را متهم به آموزش مهاجمین مسلح در نواحی مرزی ایران و افغانستان کرده بود. این در حالی است که روابط دولت افغانستان و جمهوری اسلامی ایران همیشه بر پایه صلح و برادری بوده است و کشور ایران بیشترین مهاجر را از افغانستان پذیرفته است. نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





