google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
جنرال دوستم:موضوع قیصاری در گفتوگو با رییس جمهور حل خواهدشد
جنرال عبدالرشید دوستم در دیدار با علما، موسفیدان و بزرگان ولایت های شمالی کشور گفت که موضوع نظام الدین قیصاری در گفت وگو با رییس جمهور از حل خواهدشد. آقای دوستم اعتراض های مدنی شهروندان کشور در شمال افغانستان را در منطقه و جهان بی مانند خوانده و افزوده که تظاهرات آنان حرکت عدالت خواهانه یی بود که در آن مردم اراده و خواست خود را برای حکومت و مردم جهان ابراز داشتند. معاون اول رییس جمهور گفته که اکنون ما در مرحله حساسی قرار داریم و طی ماه های آینده انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری را در پیش داریم که برای مردم ما سرنوشت ساز می باشد. معاون اول ریاست جمهوری به مردم اطمینان داد مسأله رهایی فرمانده نطام الدین قیصاری برایم مهم است و این موضوع را از راه گفت وگو با رییس جمهور افغانستان حل خواهد کرد. آقای دوستم خاطر نشان کرده که تلاش های حکومت افغانستان در هم یاری با جامعه جهانی در راستای تامین صلج در کشور آغاز شده و بیاری خداوند ما شاهد برقراری صلح در کشور خواهیم بود که پس از آن به بازسازی و آبادانی وطن خویش خواهیم پرداخت و در صلح و آشتی زنده گی خواهیم کرد در عین زمان، شهروندان ولایت های بدخشان، تخار، فاریاب و جوزجان به خاطر برگشت دوبارۀ معاون اول رییس جمهور به کابل اظهار خوشنودی کرده و افزودند که مانند گذشته از ایشان حمایت خواهند کرد.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





