google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
لویه جرگه ماه آینده تکلیف سربازان امریکایی را در افغانستان روشن میکند
سازمان دهندگان نشست لویه جرگه اعلام کردند، حدود سه هزار تن از رهبران و ریش سفیدان و افراد برجسته قبایل افغانستان ماه آینده میلادی درباره نقش آتی نیروهای امریکایی در افغانستان پس از 2014 تصمیم گیری می کنند. به گزارش انصار به نقل از رسانه ها، سازمان دهندگان این نشست اعلام کردند که این مجمع ملی بین 19 تا 21 نوامبر سال جاری میلادی (28 تا 30 ماه عقرب) برگزار می شود. رئیس جمهوری کرزی در روزهای گذشته اعلام کرد که تنها لویه جرگه است که مجوز تصمیم گیری در مورد معاهده دوجانبه میان واشنگتن و کابل را در مورد نقش آتی نیروهای امریکایی در افغانستان پس از سال آتی میلادی دارد. اکثر نیروهای ضربت امریکایی سال آیندۀ میلادی افغانستان را ترک می گویند. پیش نویس معاهده دوجانبه افغانستان و امریکا شامل مواردی است که برای کابل مورد اختلاف است. این موارد شامل درخواست امریکا برای مصونیت قضایی برای سربازان امریکایی است که می خواهند در افغانستان باقی بمانند. نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





